S. M. (30) povređen je danas u 11 časova prilikom prevrtanja kamiona na auto-putu Novi Sad - Beograd, između Inđije i Maradika, zbog čega je ova saobraćajnica blokirana.
Ali kad u komentarima licitiraju o tome sta se desilo ljudi koji nikad nisu seli u kamion...
Kamio, sa svojih 40tak tona zajedno sa teretom je bezbedniji na 110-120km/h nego mali automobili. Tehnicki ispravniji, bolje kocnice, bolja preglednost itd. Da bi se ovo desilo na autoputu, i ovo je nagadjanje, moja pretpostavka je da je zaspao jer vozaci kamiona voze mnogo a i kada ne voze tj prave pauze, cesto imaju obaveze oko utovara/istovara, carinjenja itd.
Svaki dan vozim po autoputu 2*100 km (plus još kroz naselja). Želja mi je da vozim 90 km/h jer tako uštedim skoro 4 l benzina dnevno. Iskustvo mi govori da je bolje da vozim na kulturnoj distnci iza kamiona jer tako ostali vozači znaju da vozim sporo. Obično ne očekuju da su kola tako spora pa se zakucaju. Skoro nikada ne nađem kamion koji vozi 90. Većina me pretekne i to uz prvobitno guranje od nazad. Jednom u par dana sretnem neki kamion koji vozi ispod 90, i to često bude i mnogo sporije, jer mu verovatno nešto fali. Inače veliki broj kamiondžija se prestrojava u preticajnu traku da bi propustilo one što se uključuju na auto-put, što smatram da je van pameti. Ako pretiču, nije ih briga što peticajnom trakom neko dolazi sa 130+. Izlete čim vide prazan prostor pa onaj iza neka se snađe. Ne bih licitirala šta se ovde desilo. Ali na lokacji je i jutros bilo jezivo.
Naši iskusni prosesionalni vozaci voze po Nemackoj,dok se ovde u Srbiji "uče" mladi,novopeceni neiskusni vozaci kamiona i autobusa koji ne prave razliku izmedju tezine auta od 1,5 tone i slepera od 40 tona,a kako vidim po srbiji se tovare koliko moze da stane u prikolicu te me ne bi zacudilo da je mladi umoran vozac(30god) za volanom tesko pretovarenog slepera upao u ulegnuca u asfaltu na auto putu u desnoj traci na toj deonici puta,moguce da je bio i sa telefonom u ruci,da ga je masa pretovarenog vozila povukla i u tom trenutku ne postoji vozac na ovome svetu koji moze da zaustavi 50-60 tona koje se krecu brzinom 80-90km/h!!
Naravno da se istragom moze utvrditi apsolutno svaki detalj nesrece,(sto se naravno nece desiti) i da niko nece odgovarati niti nauciti iz ove nesrece.
Da je politicka situacija u srbiji stabilnija,da srpski politicari cine nesto za svoje gradjane da dobiju bolje plate,nasi iskusni vozaci bi se vratili u svoju zemlju i mi ne bismo strahovali da se ovakve nesrece mogu pretvoriti u tragedije sa 5,10 ili 20 mrtvih sto je ovoga puta na srecu izbegnuto.
Svima vama pametnima, preporučujem da samo jedan radni dan provedete u kabini da vozacom, i sve ce vam biti jasno, i promenicete negativno misljenje. Hvala na (ne) razumevanju.
Ne znam koliko su ljudi upućeni u pravila vožnje kamiona. Neko je napisao voze 90-100 km/h, nemoguće svi kamioni u poslednjih 20-ak godina imaju ograničenje između 85-90 i ne mogu ići brže, isto tako imaju pravo preticanja vozila ispred sebe koje se kreće sporije.
Nije ni cudo sto se dese ovakve stvari kad kamiondzije ulecu i iskacu u trake kako god hoce, samo idu sa onim zakon veceg. Bukvalno svaki put na autoputu moram da kocim naglo jer neki kamion obilazi drugi kamion koji ide 2 na sat sporije od njega..
@Kamiondzija budale vam ulecu ispred jer polude od vaseg uletanja ispred vozaca...
Vozaci kamiona isto tako treba da shvate da njihova preticanja drugih kamiona sa 5 do 10 km/h razlike isto tako moze da izazove nesrecu. Prvi koji nailazi ce prikociti, i onaj iza njega...vec sledeci, mozda, nece primetiti da se nesto desava ispred i eto problema. Bas zato sto su dugacki i teski i imaju smanjenu manevarsku sposobnost - moraju da voze tako, a ne da glume ludilo sa glupim manevrima kojih sam ocevidac koliko hoces na AP.
Problem je i što kamiondžije koji voze 90-100 km/h uleću u preticajnu traku (da bi obišli drugi kamion koji vozi 80 km/h) iako iza nailaze automobili koji voze 130 km/h.
Previše je kamiona na ovom auto-putu. Potrebna je bar još jedna traka od Inđije do Beograda.
stisnite vladu, svi pred skupštinu, da se naprave biciklističke staze uz auto-put
Dali su 30000000€ za rekonstrukciju vodovoda koji se raspada (nekadašnji 26. Marta) a nemaju za stazu?!
Glasali ste, dobili po 2"000 dinara, a za sve te novce i caše glasove, su nas pokrali 1000x više!
Čitajte Arčibalda Rajsa
Da kamiondžije sa šleperom voze propisanom brzinom od 80 km/h možda bi neki put mogli i da se zaustave.Vozim svaki dan autoputem i retko koji šleper, pogotovu ovi noviji,ide propisanom brzinom.Da ne pominjem da su skoro svi u pretovaru.A o prelaženju u preticajnu traku bez gledanja u retrovizor da ne pričam.
Vozači automobila nemogu da shvate da su kamioni dugački i teški samim tim nestabilni pri vecoj brzini i nemogu da nakoče brzo zbog tereta.I onda kad neka budala uleti ispred i naglo ukoči dodje do ovakvih stvari
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO Prevrnuo se šleper: Blokiran auto-put za Novi Sad, muškarac teško povređen
Autor: 021.rs
Novi Sad
•14.07.2022.
•12:35 > 15:05
Komentari 15
Ns
Kamio, sa svojih 40tak tona zajedno sa teretom je bezbedniji na 110-120km/h nego mali automobili. Tehnicki ispravniji, bolje kocnice, bolja preglednost itd. Da bi se ovo desilo na autoputu, i ovo je nagadjanje, moja pretpostavka je da je zaspao jer vozaci kamiona voze mnogo a i kada ne voze tj prave pauze, cesto imaju obaveze oko utovara/istovara, carinjenja itd.
Slucaj
Neki tamo
Pametnom dosta
Banderaš
Naravno da se istragom moze utvrditi apsolutno svaki detalj nesrece,(sto se naravno nece desiti) i da niko nece odgovarati niti nauciti iz ove nesrece.
Da je politicka situacija u srbiji stabilnija,da srpski politicari cine nesto za svoje gradjane da dobiju bolje plate,nasi iskusni vozaci bi se vratili u svoju zemlju i mi ne bismo strahovali da se ovakve nesrece mogu pretvoriti u tragedije sa 5,10 ili 20 mrtvih sto je ovoga puta na srecu izbegnuto.
Milan
Ko?
Mrcke
Vozac
@Kamiondzija budale vam ulecu ispred jer polude od vaseg uletanja ispred vozaca...
@Kamiondzija
Goran
Nikola
Previše je kamiona na ovom auto-putu. Potrebna je bar još jedna traka od Inđije do Beograda.
Salamander
Dali su 30000000€ za rekonstrukciju vodovoda koji se raspada (nekadašnji 26. Marta) a nemaju za stazu?!
Glasali ste, dobili po 2"000 dinara, a za sve te novce i caše glasove, su nas pokrali 1000x više!
Čitajte Arčibalda Rajsa
Dikili kontakt
Da kamiondžije sa šleperom voze propisanom brzinom od 80 km/h možda bi neki put mogli i da se zaustave.Vozim svaki dan autoputem i retko koji šleper, pogotovu ovi noviji,ide propisanom brzinom.Da ne pominjem da su skoro svi u pretovaru.A o prelaženju u preticajnu traku bez gledanja u retrovizor da ne pričam.
Slobodan
Kamiondzija
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H